matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Allvarligt talat

Kategori: Dagens Ord

I morse drog jag , Elin och ungarna hem till Gävle .. Jag packade lite kläder o matchkäder till Mix-Cupen i morgon ;)
Alla jävla människor --> Kom till CH/Kuxahallen/Bionärhallen i Ockelbo i morron o heja på mitt lag !!! Mitt lag heter : Alla får ligga !
Efter att jag hade packat så drog vi till syster en snabbis .. Och sen åkte vi vidare till Valbo .. Köpte en klänning/linne på GinaTricot som jag tänkte ha på mej i morronkväll ;D
Efter vi hade vart i Valbo ett tag så¨åkte vi till Sandviken o handlade på Willys .. De va inte lika roligt :/
När vi ÄNTLIGEN va klar på Willys så åkte vi till Ockelbo .. Nu har jag Wilma & Albin och Elin är iväg på lite ärenden :)
Tänkte ta med ungarna till lekparken o leka lite :)

Men vi ses väl i morron gott folk ?! ;P


Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: