matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Rubrik ?

Kategori: Dagens Ord

Ikväll så va jag o Jennifer barnvakt åt Wilma o Albin så Elin kunna åka in t stan o kolla på sin lillasyster Julia när hon skulle sjunga :) Jag tog en liten paus när ungarna hade somnat o drog iväg en snabbis med Yotanka o åkte lite bil, rökte o snacka ... Sen åkte vi tillbaka hem till Elin ..

Jag missade förra veckans AndraAvenyn så jag satt i köket o kollade på de på datorn o Jennifer o Leo gick in t sovrummet o kolla på dagens program på tv:n :)
Elin kom hem stax före tio och sen gick Jennifer o Leo hem ... De lilla kärleksparet ;)

Jag o Elin har snackat en massa o rökt som vanligt ... Nu pratar Elin i telen så jag passar på o skriva lite onödigt tråkiga saker i min blogg ;P haha .. E de intressant lr ?? ;P


I morron ska jag rida :) Får se om jag vågar rida på Greven ... Va ju ett X antal år sedan jag red på en häst :P haha .. Men hoppas verkligen att jag vågar :D Jag längtar faktiskt :)

Nä nu ska jag tvinga Elin o sluta prata i telen så vi kan prata lite ;P hihi .. Dagens ämne blir nog .. Hmmm .. Jo de blir nog boys boys boys som vanligt ;P haha ...

Jag o Elin :)

Jag bjuder på en låt gott folk !! :D


Men vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: