matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Men sluta hosta för bövelen !

Kategori: Dagens Ord

Vad har jag gjort idag ? Inte ett skit typ ... Kollat på tv o nördat på facebook ! Men de blev ju faktiskt en prommis med syrran också :)
Känner mej helt slut .. Hostar på för fullt o känner mej som en 90åring i kroppen . Hoppas att förkylningen förvinner snart .. De e ju så drygt eftersom jag inte ens kan somna på kvällen för att jag håller på o hosta ihjäl mej !

Sa jag att vi va på bio i fredags ? Vi va på Kommissarie Späck :) Super kul .. Ska ni se den så måste ni ju ha dålig humor .. Hihi .. Så den passade mej o syrran perfa iaf ! Haha ..

Nä nu ska jag gå ut på ballen o ta en cigg ..


Grattis till mitt X på 28års dagen :)
Hoppas att allt är bra med dej o
att du har haft en bra dag :
)

Ha de så bra alla söta o salta ;)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: