matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

R

Kategori: Dagens Ord

Tjohej !
Här kommer uppdateringen som jag lovade igår ;)
Inatt låg ja o hosta typ heeela natten . Sjukling :( Vaknade i morse  o fortsatte o hosta o helt jävla snorig  i snoken !! Men slappa en sväng o sen va de bara o hoppa in i duschen o göra sej någolunda t människa .. Möta upp Cissi på stan ;) Har spenderat hela dagen med henne på stan och i Boulongern . Vädret har ju vart på topp idag ;) Skönt o bara ligga där o snacka lite !

Sen när Cissi höll på o kissa på sej typ o vi hade tröttnat så tog vi en prommis hem t mej .. Slappade i soffan o typ halvsov båda två .. Vi blev ju jätte trötta ! Lagade lite mat här på kvällskvisten o Cissi åkte hem . Då tog jag en prommis hit hem t syrran .

Vettetusingen va jag o syrran ska hitta på nu .. Men ngt lär vi väl göra ! ;) hihi ...

Här har ni en rolig låt . Läs texten till ! Emma Arsel visade mej den i måndags ! hihi ..


Här ska ni få en normal låt också ;) hihi .. Fan va jag tycker dansk musik e bra !! Hujhuj !


Nu ska jag o Johanna hitta på ngt ;)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: