matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Men tjena Bloggen :)
Igår satt jag o Milla o spela lite kort .. De blev vänd10a :) hihi .. Sen så sminkade vi på oss lite så folk inte skulle bli rädda när dom såg oss ute på gatan ;P haha .. Tog en prommis hem till Gusten och satt där o snacka o tog en öl .. Sen vid 21 tiden så gick vi ner till Interpool o där satt våra vännor o drack o snackade :) Efter ett tag så gav jag o Milla upp . Drog oss hem till Milla o gick o la oss ..

Nu sitter jag här hemma hos Milla o nördar vid datorn .. Milla drog ner på stan när jag låg o sov :P Så väntar på att hon ska komma hem :D Får se vad man hittar på för kuligt sen då !
Har pratat en massa i telen också .. Jag ångrar att jag inte hängde med syrran o Madde t Idre !! Men hänger med dit nästa gång istället ;) Jag ska nog bli deras personliga kartläsare ;P hahaha .. Hur vågar dom släppa iväg två blondiner i en bil till ett ställe som dom aldrig har vart på förut ?! ;O haha .. Hur ska de sluta lixom ;P
Johanna & Madde :)

Aja .. Nu blir de lite musik o dryga lite på Milla o kolla när hon kommer hem !! :)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: