matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Tjena hejsan !
Nu har jag vart i Ockelbo i en hel vecka :P Men de har vart riktigt trevligt faktiskt :)
I morron åker jag hem till Gävle igen :D Skönt o komma hem nu .. Men de kommer o bli ganska tomt .. Här har jag haft mycket o göra ändå .. Träffat en massa vänner .. Har mestadels vart med Yotanka & Kevin .. Lr Elin , Jennifer , Wilma & Albin :)
Nu sitter jag o väntar på att MoaToa ska ringa o komma förbi här !! Va så längesen jag träffade henne nu :( Så de ska bli kul o få snacka lite skit med den gobiten ;)
De första jag ska göra i morron när jag kommer hem t stan är o hälsa på Milla iaf !! Shiiiet ! Har ju inte träffat henne på över en vecka nu :(
Sen ska jag träffa Nicole hade jag tänkt också .. På torsdag kanske ;) Också ska jag hinna med o träffa Cissi också o kolla in hennes och tommys nya lägenhet :)

Saknar dej Milla !!!!! <3
Jag & Milla kör på en nyårspuss :)

Jag får en puss av Nicole :)
Nicole !!! Är på tiden att vi träffas nu gumman ! Va så längesen !! :( Miss uuu !!

Aja .. En liten uppdatering iaf :)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: