matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

1 år :,(

Kategori: Dagens Ord

Igår va jag hem t Plutten på fest .. Sen drog vi ut på Heartan .. Hoppade ur taxin o tog tre sista klunkar från min öl .. Då kommer Polisen fram o drar tag i min arm jävligt hårt o ger mej en böter på 500 jävla spänn !!! Men alltså snälla .. Har dom inget bättre för sej än å stå utanför Heartan o ge folk böter för att dom dricker utanför krogen ???
In på krogen o försöka o vara glad så gott jag kan ... Plutt bjuder på en hel del shots som jag fortfarande känner smaken av ! hahaha .. Tack Plutt :) Träffar folk som jag inte vill träffa o folk som jag vill träffa .. Men men ... En hel del snack o så ... Kanske va de som behövdes . Men hakade upp mej på en grej .. Som tyvärr inte kan nämnas här !! Blir alldeles för mycket snack då !!!

Idag är det exakt ett år sedan jag o Martin satt på ballkongen o drack öl o hade värsta mysdagen .. Sen när solen gick ner så åkte vi hem till syster som bodde på Brynäs då .. Ett litet samtal o en bukett med blommor fick jag också .. Tyvärr inte det jag ville ha .. Men så är det ! Sen hem till Martin igen för o festa vidare .. Men jag pallade tyvärr inte o festa efter samtalet .. Så blev ett glas vin o sen gick jag hem :,( Hem till syster alltså .. Eftersom jag inte hade ngn lägenhet då ..



Nu ska jag fixa mej så gott jag kan .. Sen ska jag hem till min kusin som fyllde 30 igår .... Grattis Marina på 30 årsdagen :) hihi ... Hoppas att de är en massa tårta ;P haha .. Sen kanske de blir lite mys med Martin .. Behöver den människan idag .. Han gör mej alltid glad .. Även om jag stor böölar så kan han få mej o skratta !!
Tack för att du finns i mitt liv Martin !! :)




Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: