matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Gott Nytt Jul !

Kategori: Dagens Ord

Ja då blev de julafton helt plötsligt .. Shit va tiden går fort .. Tyckte de nyss va sommar o man satt på Söderhielmska o drack fanta&rosé .! Men men ... Jag fick mandeln i gröten i morse iaf ! Hoppas att min önskan slår in ;) hihi .. Efter frullen blev de ett långt o skönt bad ! Tänkte sega vid datorn ett tag till sen fixa mej innan folket kommer ..

Igår fick jag ett samtal av P ;) Har inte pratat med karln på två veckor typ ! Synd att jag va i Ockelbo bara .. Annars hade jag fått träffa P igår ju :/

I morgon åker jag o Madde till Sveg o jobbar igen .. Taggad e man ju ... Hoppas att de e roligt folk som kommer ut !!



Nä fix snart ...
Vi hörs Fuckface !
God jul alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: