matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Uppdatering ?

Kategori: Dagens Ord

De kanske behövs en liten uppdatering här va ?!

Ja du ... Vad ska jag berätta då ?
Vi hade en liten filmkväll här hos Jimmy ikväll eftersom han åker o jobbar tidigt i morron .. Jag , syrran , Linda , Mickis , Bill , William & Jimmy såklart .. Kollade på Twilight 3an .. Men jag måste fan se om den .. Gick ju sådär o kolla på film med dom hära
knäppisarna ;P Hahah ...


Snart e de torsdag .. Blir nog o gå på Heartan o glo på Promoe då !! Har ju lyssnat en hel del på Promoe :D I like ! Man vill ju ixom inte missa de ..!
Ett smakprov på en låt kanske ? :)


Vad mer ?
Jobbet som jag trodde att jag skulle  börja på 1a Septeber verkar ta längre tid :( Hoppas att de blir snart !! Jag längtar som fan ju !!

Men va fan .. Jag va riktigt dålig på de här me o skriva blogg nu tycker ja .. Vet ju inte vad jag ska skriva lixom ..?!

Äh .. Orka ? Näe .. Skriver väl nå mer sen nån dag !! ;)

Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: