matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Idag vaknade jag av att de ringde en massa . Läste lite bok o sen så ringde Nicole när hon slutat . Hon kom t mej och vi gick ner t stan för o fika o skvallra lite ;P Satt på Mingel&Bar o rökte o drack cola o snacka en massa . Sen gick vi ner o kikade i lite affärer :)
Efter ett tag ringde Norling o va hungrig . Så han kom ner t stan och vi gick t BrändaBocken o käkade . De va ju varmt o skönt ute idag så vi käkade ute i allt oljud från traktorer o skit på torget .
Måste dom hålla på o bygga om så lääänge ? Bli klar ngn gång för faaan !
Vi satt på Brända ganska länge . Sen så gick vi upp på Söder o lämnade av Norling . Jag gick upp t mej o bytte om o sen gick jag o Nicole till dagis för o hämta Melvin o Melanie :) Sötungarna !!!!
Milla hämtade upp mej vid dagis o vi åkte till Hemligby för o ta en prommis o prata av oss som vanligt :) Skönt att vi börjar få in de där som rutin nu ... Hoppas att vi kommer fortsätta o hålla igång våra promenader !! :D
När vi  hade gått klart så åkte vi förbi stan o lämnade en film på HemmaKväll som Milla hade hyrt . Och vidare hem till Milla för o dricka vatteeeeen !!!! Milla gjorde spagetti o falukorv :) Nam nam !! Nu äre tv tajm . O sen vettefaaan !! Men vi märker väl :)
Jag & Nicole :)
Milla & Jag :)



I morgon äre torsdag :) Kommer Matilda kunna vara hemma ?? Nej ! Hon vet redan va hon ska ha på sej ;P hahaha ... Och Sanna kommer t stan :D :D :D
Sanna :)



Nu pratar jag med Yotanka i telen o blir glaaad :)
Yotanka :)

Aja .. Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Moa säger:

    dååååålig uppdatering pullan! ;)

    2009-09-28 | 08:42:22
  • Anonym säger:

    Är inte du 90ia?

    2009-09-29 | 23:41:33
  • Matilda (jag) säger:

    Ha ! Tack för den du .. Men jag är 87:a . Så nu fick du svar på de :) Hujhuj !

    2009-10-01 | 01:49:32
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: