matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Shit . Igår satt jag o läste en massa gamla blogg inlägg på min blogg . Jag har insett att mitt x har lite problem ... eftersom jag fortfarande inte fått alla mina saker .. Va har han för problem lixom ?? Ge mej mina saker för i helvete !!!!! Va fan ska jag göra för o få dom ? Ska jag behöva bli kriminell lr ??


Aja .. Nu ska jag på en prommis med Milla i Hemlingby o prata av mej en massa . I need it !



Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad är de för grejer du har kvar hos honom då?

    2009-09-16 | 07:15:16
  • Matilda (jag) säger:

    Lite små grejer .. Men den saken som jag verkligen vill ha är min studentmössa ! Sen äre lite smycken o sånt dära ....

    2009-09-16 | 13:16:07
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • anna säger:

    jag tror inte att han har kommit över dig ja;D

    annars så skulle han ju lämmna tillbax alla dina grejer, han kanske ligger å runkar på kvällarna å luktar på din student mössa hahaha

    men stå på dig, de e ju dina grejer å de e ju självklart att du ska ha tillbax dom!!

    MVH

    en trogen läsare<3

    2009-09-17 | 09:06:34
  • Matilda (jag) säger:

    haha . tack anna . vem du nu är :) trevligt att du läser min blogg . du fick mej o skratta idag när jag läste den kommentaren från dej :P fortsätt o läsa o kommentera ! ha de så bra :D

    2009-09-17 | 19:28:49
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: