matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Ojoj vad mobilen ringer hela tiden . Varför ska den göra de nu när jag sitter fast i Ockelbo .. Alla andra har vart ute o festat o haft roligt . Men jag har ju faktiskt haft en trevlig kväll här i Ockelbo också ...
Var hem till Maggan & Hans-Erik o käkade god mat idag . Firade Hasse eftersom han fyllde 64 förra helgen ..
Grattis din gamla gubbe ! hahaha .
Mmmm va jag älskar Maggans mat . Nam nam :) Sen ringde jag MoaToa . Hon o Fia va ute o åkte . Så då gick jag hem t mammsen o dom kom dit :) Rökte o snackade en massa . Blev en tur hem till VildHasse o kollade hur han bodde o lämnade en tröja hos honom som jag lånat . Han var inte hemma . Men nyckeln låg ju ute . O han sa att vi fick gå in :)
Sen åkte vi tillbaka hem till mamma o sjöng SingStar :) Jag spöade Fia o Moa hela tiden ...
Shit va jag är braaaa ;P haha .. Sen kom mamma , Theo o Magnus hem o sjöng med oss också . Jennifer tittade in en sväng o va med o tävlade . Vi gjorde två lag . Såklart vann mitt lag ! hehe .. Mamma , jag o Jennifer mot Magnus , Theo , Moa o Fia .... In your face Magnus !!!! hahahaa
Efter tävlingen åkte damerna hem . Har suttit vid datorn o segat . Kollat lite på film o så ..

Den där söta saken ringde för ett tag sen . Men vart har jag honom ngn stans ?? Kan inte riktigt sätta fingret på de ... Ibland och ibland inte ... Hmmm ? Vi lära ju lägga på mitt i samtalet eftersom hans kompisar höll på o bråka . Tröök . Jag som ville prata meeeer ;P

Just ja . Kvällen igår va huuur lyckad som hellst . Såååå rolig ! De lär vi ju göra om bruuudaaar ;)
  

  

Nä nu ska jag kolla på film o sen ska jag sova .
Vi hörs Fuckface !
Puss puss


Nu ringde den där söta saken igen . Pratar med honom nu ;D

Kommentarer

  • Josseee säger:

    Det var såå himla skooojjj... alla var så glada!!!!!!! wieee ;)

    2009-09-12 | 13:12:45
  • Anonym säger:

    va har hänt mellan dig å johanna?

    2009-09-13 | 21:36:03
  • Anonym säger:

    shit va du har blivit smal sen du å danne gjorde slut, skit snygg å fräsch e du nu!!!

    2009-09-14 | 16:46:37
  • Matilda (jag) säger:

    Svar på fösta anonyma frågan: vi är syskon ... då blir man sur o bråkar på varandra ibland !



    Andra anonyma människan : Tack vad snällt av dej :) sånna kommentarer blir man glad utav :D

    2009-09-14 | 22:04:40
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • Andreas säger:

    då va det jag igen som var i farten;)

    håller med dig helt!!! finns nog inga syskon som aldrig bråkar vuxna som små....

    håller även med den anonyma som tycker du e snygg och fräsch!!!

    2009-09-15 | 15:30:46
  • Anonym säger:

    Var har du hittat den där svarta tubklänningen?

    2009-09-15 | 15:58:49
  • Matilda (jag) säger:

    Till Andreas : Tycker om att du kommenterar . Bara o fortsätta med de :) Tack så mycket för den snälla kommentaren :D



    Till Anonyma människan : Tror att den är från Carlings . Men den finns nog inte kvar . Har lånat den av Milla o hon köpte den för typ ett år sedan ..



    Tack för att ni läser min blogg :D Ha de så braaa !!

    2009-09-15 | 20:07:30
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: