matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag , party , lingon , brudar !

Kategori: Dagens Ord

Idag äre torsdag . Vad händer då ?? Jo de blir ju såklart utgång på HeartBreak ;) Först blir de försfest i Jetski-garaget . De blir jag , Jossan , Jennifer , Stina , Milla , Sanna , Nicole o Norligng . Alltså Norling o en massa brudar :P hehe .
Ikväll ska vi röjja pullor !!!!!!








Lingonveckan har kommit också . Faaaaaaaan . Jag hatar de ! Blir sur , svullen , ledsen , ont i magen , ont i ryggen åsså blod på köpet . Tack så jävla mycket du din jävel som har kommit på att vi tjejer ska ha den där skiten en gång i månaden !




Nä nu ska jag hoppa in i duschen o fixa mej . Sen blire paaaaartyyyy ;)


Vi ses på Heartan ikväll gott folk !
Å vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: