matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Dålig uppdatering igår . Sorry !!
Men i torsdags blev de ju fest i Jetski-garaget o utgång på HeartBreak som jag skrev ! Full i kastrull ;P haha ..

Igår (fredag) så blev de en slapp dag . Nicole ringde o frågade om jag ville kolla på film med henne på kvällen . Så jag mötte upp henne o Ramiz typ 16.30 och vi gick till dagis för o hämta ungarna :)
Stannade till vid BrynäsCentrum och handlade o Melvin & Melanie fick käka inne på Pizzerian där .. Prommis hem till dom o hänga lite . Sen blev de dax för film o Ramiz kompis Micke kom dit också ... Det blev BröllopsDuellen och Madagaskar2 . Har ju redan sett dom så de va inget nytt för mej . Men Nicole , Ramiz o Micke hade inte sett dom filmerna ..
När vi hade kollat klart så blev de en prommis hem till Norling o kolla vidare på film :P På natten kände vi oss lite hungriga och gick till Frasses o köpte med oss mat hem till honom för o fortsätta o glo på mer film :)
Pratade i telefon med Jennifer under kvällen också . Blev ett väääääldigt lååångt samtal med henne .. Men de va trevligt !!!



Idag äre lördag o jag har inga planer alls :( Hoppas att de händer ngt kuligt ;D
Skriver väl senare !
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: