matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår blev de ju film hemma hos Nicklas som jag skrev . Men dom skulle ju såklart kolla på en läskig film . Så fegiiiiis Matilda satt o kolla på mobilen o satt bakom kudden den större delen utav filmen :P Efter filmen så skjutsade Tommi mej till Norling o vi hade film maraton som vanligt :)

Idag kom Jennifer hem till Norling o vi kollade på en massa filmer o snackade en massa .. Sen kom Jennifer på den geniala idén att TogaToga , Nicklas o jag skulle hänga med till Ockelbo o kolla på film o mysa .. Vi pratade med Toga o han pratade med Nicklas o vi bestamde att vi skulle åka till Ockelbo ...

Norling hängde med till Ockelbo o hälsade på sin pappa medans vi drog till ICA o hyrde världens sämsta komedi . Hem till Jennis o kollade på komedin som det är en skam att dom kallar den !!!

När filmen va slut så kom Norling till Jennis o vi lämnade Jennifer själv i Ockelbo o åkte till Valbo för o släppa av TogaToga . Vidare hem till Gävle där Nicklas släppte av mej o Norling vid Konsum . Där träffade vi Smurf o de blev en hel del snack .

När vi väl hade lämnat Smurf o gick vidare mot Norling så pratade jag med Milla i telefonen ... Och vipps så dök Milla upp bredvid mej i bilen :) Cigg o snack ..

Och nu till slut så har jag o Norling kommit hem till honom ... Tog sin lilla tid de där vetty ! Nu blir de film maraton igen . Och i morgon äre torsdag :D Me like !!!

Just ja .. När vi åkte från Ockelbo så va jag kissnördig . Höll fan på o kissa på mej ...  Men tack o lov så höll jag mej ända tills jag kom till toaletten :P haha


Pappa o Jag i Lördags :)

Aja .. Movie tajm nu !
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: