matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår va de en slapp dag för mej . Umgicks med Milla , Victor o söta Liam :) Sen på kvällen så ringde TogaToga o fråga om jag ville komma föri hemma hos Niklas o umgås med dom ... Jag sa ju såklart JAAA :) Va ju så grymt längesen jag träffade honom ju .

Victor va snäll och skjutsade mej till Niklas . Där utanför stod Ina o väntade på o bli insläppt hon också :) Vart en grymt trevlig kväll med de tre människorna :) Pratade en massa gamla minnen . Sen gick vi på Cheers o drack nån öl . Och sen tjatade Ina med oss på Heartan . Vi satt där vid ett bord o kollade på folk o pratade medans Ina sprang runt o dansade o hade sej :P

Aja ... Fan . Har inte tid o skriva nå mer nu ... Jag ska ju på maskerad ikväller med en massa trevlans folk . Är hemma hos Maria nu för hon fixar håret på Milla :) Bråttom bråttom bråttom ! Lägger ut bilder sen ...

Ni får ha de så bra gott folk !
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Norling säger:

    Men hallå är det inte dax att uppdatera snart? =P

    2009-10-09 | 15:14:28
    Bloggadress: http://johannorling.blogg.se/
  • Uppa säger:

    TACK gumman!!!

    Vad glad jag blir :D

    Jag blir så himla glad av alla fina kommentarer så det är helt sjukt :)

    Allt är finfint härborta..hoppas du har det finfint i Gefle också!!!

    puss å kram

    2009-10-10 | 14:04:34
    Bloggadress: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: