matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Tjena hejsan :)
Dax o skriva i bloggen igen va ??? :P Jag är ju så seg på o skriva .. Men nu äre så att jag tänkte skriva en liten sväng iaf :)
Helgen har varit toppen . Men jag har ju saknat en del .. Min andra halva , Milla !!!
I torsdags tog jag halv åtta tåget från Ockelbo o åkte hem till Gävle . Drog på förfest med Tc hos hans kompis Rickard .. Jag o Tc blev full i kastrull .. Heartan som vanligt . Sen på natten blev de efterfest som vanligt ...
I fredags så kom mammsi in till stan . Så jag , mamma o syster käkade mat o fixade oss .. Sen drog vi till Pether på för ferre :) Madde kom in till staden också ;) Riktigt kul att hon inte banga ;P hehe ... Och inte lyckades jag se henne decka vid ett bord heller ;O hahaha ! Utgång på Heartan såklart ;)
I lördags mådde jag som en påse potatis som vanligt . Skulle vara lugn o kolla på film .. Men syster ringde vis 22 tiden o jag fixade mej o hängde med henne på fest :) Sen vidare till Goya . Blev inte så långvarig på Goya . Hade inge roligt där . Så jag drog ut på bil fest med Yotanka o Babben :P

Ska gå med Milla en sväng nu ... Fortsätter o skriva snart !!! BRB ;)

Kommentarer

  • Nanna säger:

    Saknar svar på min kommetar där nere :(

    Blev lite besviken..

    men du kanske inte har hunnit svara så jag frågar igenom du vet vad färgerna heter..

    skulle nämligen vilja ha din hårfärg över och jennifers hårfärgi undethåret :)

    hoppas du skulle kunna ta reda på det annars :)

    puss och kram ku klux klan

    2009-11-23 | 22:21:19
  • Matilda säger:

    Hej Nanna :)

    Jag hade lite bråttom sist . Tyvärr så vet jag inte riktigt vad dom heter .. Men jag ska ta reda på det åt dej :) Kul att du läser min blogg :D Sorry för att jag inte uppdaterar så ofta bara :O

    Puss o kram

    2009-11-23 | 23:05:21
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • nanna säger:

    Har följt din blogg jätte länge :)

    dom dagar du inte skrivit har jag till och med gått tillbaka och läst gammlainlägg :)

    Vad snällt att du vill kolla upp det, skriver igen i slutet av veckan eller om du skriver det när du bloggar vad dom heter:)

    2009-11-24 | 00:38:50
  • Mads säger:

    hahaha! jag säger ju de, ni måste tro på mig bara ;) här däckas de inge mer!

    2009-11-24 | 09:59:53
    Bloggadress: http://madeleineback.webblogg.se/
  • Milla säger:

    du skulle ha varit me till holland darling!!!

    2009-12-01 | 15:31:11

Kommentera inlägget här: