matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Frågor & Svar

Kategori: Dagens Ord


OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN: Matilda Poulsen
FÖDD: 870708
BOR: Gävle
SMEKNAMN: Matte kallar syster & Hellen mej . Men ingen annan . Hatar de namnet !!!
INTRESSEN: Shoppa , festa och vara med mina vänner :P
SKOLA: Går ju inte i skolan . Men gick på Borgarskolan en gång i tiden :/
LÄNGD: 1.66 typ

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON : Kan ja looova
ÅNGRAT NÅGOT: Jo de har jag :/
LJUGIT: En vit lögn faktiskt
SVIKIT NÅGON: Tror inte jag gjort de .
KÄNT DIG SÄMST: Japps
GRÅTIT: Som faaan !
SKRATTAT: Kan man göra något annat med så knäppa kompisar :P
VARIT SJUK:  Jopps .
VARIT UTOMLANDS: Näe :(
TRÄFFAT NÅGON SOM DU BARA CHATTAT MED PÅ DATORN: Aldrig !

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: 
Jaa . En riktig lipsill är jag .
SKRATTAR DU OFTA: Jaa de gör jag ju också :P
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU: Trött
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Dåligt ... Men mina vänner gör de bättre :) Tack för att ni finns <3
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Hemlighet ? Tror jag inte :/

KÄRLEK!
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Fuck no !
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Näe ..
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jaa det gör jag , om man hittar en människa med samma känslor !
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nä ...
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : Ingen .
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:  Kan ja loova !!!!!!
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja faktiskt :)
VILKA SORTS KILLAR GILLAR DU: Jag vill ha en snäll kille ja :P
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Längre än mej tack .
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spelar väl ingen roll ... Men rakade killar är ju inte helt fel de heller ;P
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Vilken fråga ?! Hur många är många då ? :P

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Brunt
ÖGON FÄRG: Blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Lååångt ;P
SNYGG ELLER FUL: Men de kan ja väl inte svara på ?!
NÖJD ÖVER DIG & DITT UTSEENDE: Lite små ändringar . Men de är lurre :P 
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ibland .
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Inte vad jag minns . Men vill inte bli de heller . För tjock :P haha
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Biter ju ...
SMINKAR DU DIG: Japps
VARFÖR ÄR DU INTE VACKER UTAN ? Jo jag kan gå osminkad . Men va fan ... Man vill ju fixa sej ibland :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: