matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår låg jag i systers säng o kollade på dom när dom drack och bara blev fullare :P Pratade lite med Odd om onsdagen . Pinsamt eftersom jag var kriminellt berusad då . hahahaha .. Efter tolv så skulle Odd åka hem då tiggde jag o Norling skjuts hem av honom . Men först så bjöd Norling på mat på MAX :) Naam nam :P Sen åkte vi till GDG o köpte cigg o efter de så hoppade alla ur vid mej och vi rökte o pratade om allt möjligt . Tillslut var klockan så mycket så dom åkte hem och jag gick upp till mej . Min sambo var vaken . Vi pratade lite och sen så gick jag la mej ... Somnade ganska fort :)

Vaknade av att syster ringde . Vi gick ner på stan en sväng . Nu är jag hemma hos syster . Men vi ska åka på systemet nu . Odd är här nu o ska hämta oss ..
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: