matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår kom min kära sambo hem efter bröstoperationen . Hjälpte henne och vi hade en massa besök hela dagen av folk som ville kolla på hennes nya tuttar ;)
På kvällen så gick jag till Mårten och kollade på MasJävlar ;P Fy tusan vad längesen de va man såg den .. Rolig ju ! haha .. Sen vid tolv tiden gick jag hem och hjälpte min kära sambo .. Så synd om henne . Hon spydde hela eftermiddagen igår för att hon inte tål tabletterna ! :( Men ska man vara fiin får man lida piiin ;P hehe ..

Vaknade av att Jeanette ringde från rummet bredvid och inte kunde komma upp ur sängen . Så de var bara att traska upp och hjälpa henne med de hon behövde . Sen så fixade jag mej lite snabbt och gick till Linda och kollade på när syster tatuerade sina ögonbryn för sista gången :)
En prommis till ICA o möta Malin . Köpte yoghurt och gick hem till syster o käkade frukost . Nu är de stan tajm ;D

Mitt X lovade mej igår att han skulle ringa idag .. Tror ni han ringer ?? Hoppas ! Så att jag kan få bort ALLT därifrån !!



Party ikväll ;)

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: