matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

I lördags så festade jag hemma hos Martin . Sen gick vi ut :) Madde och jag drack nog lite för mycket ;P haha ... Iaf jag .. Jag gick hem tidigare från krogen när jag fick veta att mitt X var där . Kände inte för att träffa honom där . Vet hur de slutar då . Och jag måste sluta att såra mej själv ! Så Matilda var duktig och gick . En hel del minnesluckor också :/ Men de är sånt som händer . Finns lixom inget stopp i mej :S

Igår (söndag) sov jag typ hela dagen . Sen vid 21 tiden kom Madde och hämtade upp mej o vi åkte till FilmKedjan o hyrde film :) Sen till Hemköp för att köpa lite gotta :P Vidare hem till Martin .. Där satt han och Mårten och väntade på filmen ... Vi kollade på SexDrive . Jag tror att den hette så . Den var väl bra . Men ingen sån här superhöjdare :P Ingenting slår ju Twilight nu ;) hehe ... Me love !!!
Sen följde Mårten mej en bit hem . Kom hem och min kära Sambo var vaken :) Vi pratade och rökte en massa . Sen var klockan typ 2 så då var de dax att lägga sej . Men jag kollade klart på SaganOmRingen :P

Vaknade av att syster ringde och pratade en sväng idag . Sen kom Jeanette in och pratade lite ... Hennes telefon ringde och jag hörde henne typ bli jätte stressad .. Hon kom in springande rill mitt rum och skrek : JAG SKA OPERERA MEJ NU !! Jag tog med henne på en cigg så att hon fick lugna ner sej lite innan hon skulle åka till Ockelbo och fixa nya tuttar ;)

Pratade med mammsen en sväng också ;D
Kollade på OneTreeHill första sesongen och sen så ringde Jennifer när hon slutat .. Gick ner till stan och fyllde på min mobil o mötte henne :) Vi har käkat mat och pluggat nu ... Men nu ska Jennifer åka hem .. Så nu blir jag helt ensam :( Ska jag våga sova helt ensam i den här stora trean :(
 
Försökte att ringa mitt X idag om en sak . Men han svarar ju inte som vanligt !!! Och inte vet han hur man ringer upp heller !!

Vi hörs Fuckface !
Puss puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: