matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår (Torsdag)
När vi hade lämnat in telefonerna i Valbo så åkte vi hem till Gävle igen . Emil släppte av mej o syster vid Flanör . Där träffade vi Malin . Malin och Johanna käkade inne på Flanör . Sen så gick vi hem till Emil .
Efter en massa samtal med mitt X så ringde han upp mej och hämtade mej hemma hos Emil . Vi åkte hem till mej så att jag kunde lämna mina
grejer . Sen så skjutsade han mej till Emil igen . Jag försökte att prata med mitt X . Men fick inte så mycket ur honom . Han var bara kall och kollade inte ens på mej :( Jag satt där o grina till tusen ... Hur kall får man vara egentligen ??
Det slutade med en kram och sen gick jag upp till Emil . Tog in syster till sovrummet direkt .. Jag grät och berättade om det lilla jag fick ur honom . Fy för X !!!
Men kan man vara ledsen länge nnär man har en knäpp Emil i närheten som sjunger o försöker att dansa :P haha ..

När Norling ringde och berättade att han var i stan så åkte vi o hämtade upp honom . Vidare hem till syster för att byta om till lite varmare kläder . Och sen förbi Malin en snabbis så hon också fick klä på sej lite mer kläder ;) När vi brudar klätt på oss tillräckligt (trodde vi) .. Så åkte vi hem till Emil´s föräldrar så han kunde hämta crossen . Nu var de cross tajm :)
Johanna fick köra Emil´s buss ner till Trödjegropen .. Emil åkte en massa och vi kollade på . Sen tog Norling en liten sväng på crossen .. Sen till de värsta .. Nu var de Malins tur att åka .. hahaha . Hon åkte runt , runt o runt . När hon skulle stanna till vid oss så ramla hon med crossen ! hahahaha .. Emil fick förklara för Malin igen hur hon skulle göra för att växla . Hon kunde ju inte precis åka runt på ettan hela tiden :P haha ..
Malin hoppade upp på crossen igen och åkte runt , runt o runt jätte länge :) När Malin åkte höll vi andra på o frysa ihjäl . De var ju skit kallt igår ju !!!
Äntligen ! ... Sa jag o syster när Malin åkt klart . Men nej ! Emil ville åka mer ....
Norling , Emil & Malin .
(Bilden är inte från igår. )

Emil duschade och hela gänget hyrde tre filmer som vi kollade på hemma hos syster .. Massa chips , dipp , chilinötter & dricka !!
Första filmen som hette MyBestFriend´sGirl pratade Johanna o Emil sej igenom .. Jag , Malin o Norling försökte att kolla på filmen iaf :)
Direkt när den filmen var slut så blev de min favorit film som jag såg förra veckan . Twilight såklart ;) Johanna o Emil somnade på två sekunder .. haha . Malin satt och grina som vanligt .. Men filmen är ju sååå bra !!!

När filmen var slut så gick jag , Malin och Norling ner o rökte . Men när vi kom upp så var Johanna o Emil vaken :) Emil o Norling åkte hem vid halv tre tiden . Så då la vi oss för att sova . Men Malin hon låg ju o prata i sömnen som vanligt :P haha .. Men ingen prutt inatt iaf :P hahaha ...

Malins telefon har ringt hela morgonen .. Nu ska vi fixa oss och sen får vi se vad som händer :)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    Så du får vara med nu !!;DLät ju trevligt ;)

    2009-05-15 | 15:31:16

Kommentera inlägget här: