matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Telefonen har ringt hela morgonen .. Men jag har vart för trött för att svara :P hihi .. Jag svarade när Jennifer ringde då . Men henne hade jag ju lovat o följa med till sjukhuset . Jag följde aldrig med henne men hon sa att de var okej . Har faktiskt lite dåligt samvete för att jag inte följde med :/
Johan ringde i morse också . Men svarade aldrig . Brukar bli väldigt lååånga och djupa samtal med honom  ... Kände inte för de när jag precis hade vaknat :/ Sorry Johan ! Men ska ringa honom sen när jag har tid . Känns så skönt att prata med den karln :)

Jag och syster har vait på ICA o handlat en sväng . Och nu ligger tvätten i tvättmaskinen :) Ska hoppa in i duschen med syster så hon blir ren och fin ;)

Jag
ringde till mitt X idag och han lovade att han skulle ringa när han slutar ... Så håll tummarna för att han gör de nu är ni gullig ! :D


Vi hörs sen Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: