matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Han har sålt hunden vi köpte .. Okej han betalade den .. Men va fan . Vi köpte den tillsammans ! Han sa inte ett enda ord till mej om de ens :( Har fått höra nu varför han sålde Tabasco . Hans nya tjej är tydligen allergisk . Men va fan . Jag kunna väl fått sagt hejdå till Tabasco då :,( Och var i helvete har han gjort av katterna ? Jag vill ha min Mungo ju ! Saknar den lilla pluppen ju !!!


Vem är de han har sålt Tabasco till då ??
Tabasco


Har någon sett min söta lilla Mungo någonstans ???
Mungo

Kommentarer

  • Lina.. säger:

    hoppas han sålde Tabasco till nån som kan och är van med dobbisar... tråkigt...

    2009-05-06 | 21:11:54
  • Jonna säger:

    Men fy!

    2009-05-06 | 21:17:48
  • Anonym säger:

    Jag tror faktiskt att det var av en annan anledning att han sålde hunden. Typ att han inte hade tid eller liknande. Så han gjorde det nog för hundens bästa.

    2009-05-07 | 10:32:03

Kommentera inlägget här: