matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Tjo :) Sitter hemma hos pappa  nu ... Han har en sån här massage grej på data stolen .. Så här kan jag tänka mej att sitta hela dagen :P hehe ...
Jag har äntligen fått träffat världens sötaste Dalton :) Åååh vad söt han var då ! Synd att jag är förkyld bara .. Får hoppas på att jag blir frisk innan veckan är slut .. Så att moster får hålla honom :) Syster åker ju hem till Mariestad om ca en vecka .
Bli frisk Matilda ! Bli frisk Matilda ! Bli frisk Matilda !!!!

Snart kommer Nattis och Jennifer o hämtar upp mej . Då ska vi tydligen åka till Valbo .. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra där .. Men något är de som händer iaf :P hehe ..

Jag saknar redan min andra syster som är i Sälen och jobbar :( Johanna kom heeem !!!

Shit vad skönt de är med massage då :D

Vi hörs väl sen Fuckface !!
Puss puss

Jag och min kära Farfar :)
















Jag vill mysa med DU !!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: