matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Usch vilken skit dag ... Vaknade vid 9 i morse av att Martin stressade upp mej för att han skulle jobba .. Han skjutsade hem mej och jag pratade i telefon med syster .. Sen ringde Jennifer och bedrövade sej efter gårdagen .. Stackarn minns ju inget :( Hon har stukat foten också ..
Tog en prommis till Subway och träffade Jennifer och Tc ... Men när jag och Tc stod och beställde så blev de svart för mina ögon .. Gissa vad som hände ? Jo jag svimmade :( Shit vad rädd jag blev ... Jag såg inget .. Sen så minns jag inte så mycket om vad som hände :/
Vi blev kvar väldigt länge med tanke på hur jag mådde .... Sen gick vi hem till mej och vilade .. Jag mådde ju inte sååå bra .. Jag , Jennifer , Anna och Jeanette tog 17.10 tåget till Ockelbo ... Där stod Flemming (morbror) och väntade på oss vid stationen .. Men gissa vad som fanns hemma hos han o Jennifer då ? Jo .. PorterStek m potatis o sås :D Fy tusan vad gott de va !! Tack för den grymt goda maten Flemming :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag o Jennifer åka hem till Fjonken en sväng ! Men jag kanske skriver sen :)

Puss puss på de Fuckface


Saknar dej syster !!! Kom heeem !








Jag vill mysa med DU gubben !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: