matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår råkade vi bli lite fulla :P Vi var först hemma hos syster .. Sen kom Tommi och skjutsade oss till Interpool . Förstår inte riktigt varför vi fick skjuts när de är så nära ?! haha .. Aja .. Full som en kastrull och kastade pil :D
Seb gick vi hem till syster för att dricka lite till .. :D

Idag vaknade jag och mådde skiiit !! Men så gåre när man dricker vin en tisdag :P
Steffo ringde .. Så han och jag drog ner på stan för att käka lite mat .. Vi käkade pasta inne på Nian :) När vi hade ätit klart så åkte vi till Polhemskolan för att hämta upp Jennifer och sen hämtade vi upp Tc ..
Vi hade inte så mycket att göra . Så vi bestämde oss för att åka till Karlholm och kolla på Wojahn´s hus ...
Vi var där typ 20 min .. Sen tröttnade vi :P hehe .. Vad skulle vi dit o göra egentligen ?? hahaha .
När vi kom tillbaka till Gävle så Släppte Steffo av oss på BrynäsCentrum . Vi gick in på nån pizzeria o köpte gotti !
Hem till Tc ...
Vi har nyss spelat klart Buzz och DjungelParty :) Steffo åkte för en liten stund sen .. Den stackarn ska ju jobba i morgon !!
Nu är de dax för DenRätteFörRosing !!!! :/
Vi hörs Fuckface !
Puss puss på de


 Äkta ? NOT !














Jag vill mysa med DU gubben !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: