matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår skulle jag gå med Jennifer till tåget . Då frågade hon om jag ville följa med till Ockelbo . Jag kom på att jag inte hade något att göra iaf . Så jag hängde med :) Jag , Nattis och Jennifer lagade stuvade makaroner och falukorv :D
Sen kollade vi på tv och snackade lite skit ;P hehe .. Nattis åkte hem efter DesperataHusfruar . Jag och Jennifer kollade på AndraAvenyn i sängen innan vi somnade .
I morse var de dax att gå upp tidigt eftersom man var i Ockelbo . Jag åkte 7.30 bussen med Jennifer ... Trött som tusan när jag skulle gå upp . Men de var väl på tiden att jag gick upp i tid nån gång ;P haha .
Väl hemma i Gävle igen så gick jag hem till syster . Vi tog en liten prommis hem till mitt x Danne för att hämta post åt mej ... Allt var sig likt i lägenheten . Inga konstigheter som jag såg iaf . Men de blev ju bara en snabb visit ... Inte fick jag träffa mina katter heller
:( Dom var väl ute på rymmen som vanligt :P hehe .
Nu sitter jag hemma hos syster och väntar på att hon ska duscha och fixa sej så vi kan gå hem till mej ... Jag ska fixa mej och sen ska vi ner på stan en sväng ;D
Aja .... Vi hörs väl Fuckface !
Puss puss

Sis & jag på inflyttningsfesten
AndraAvenyn :D
I fredags på väg hem till Gävle :)Vad försöker steffo med då ;P











Man kan inte älska en person som man vägrar att prata med !! :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: