matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

tjo hej ! nu var de ett tag sen igen . igår var de midsommar iaf . skulle vara nykter ända tills att hanna min lilla pullunge ringde mej o sa att jag skulle med till öregrund . nykter till full som satan ;P fullare fullare fullare . sen till campingen efter barerna där . på campingen så träffa man ju en massa folk från stan o de var ju trevligt ;) sen hemfärd till gävle o sen vidare till bönan bastu fest ;D ingen mer kommentar om den saken nu va ?! ;P haha ... vaknade o fick en grogg i handen . ringde hjärtat madde o sa att hon lära hämta mej NUUUUUUUUUUUUUU !!! panik för en viss sak . lite tjaffs med folk i telen som vanligt . men skit samma . dom lär ju fan beté sej !!!!!!!!!!! jaja .. ;P haha . madde o jag åkte runt en massa . jag var/är ju full i en kastrull . men va faaaan :P
vi åkte hem t danne o våldgästa honom ;P haha . sen så åkte vi o hämta en massa viiin hos norling o vidare t syster . nu är madde hemma o fixar sej . jag ska ta en siesta sen ska jag madde o jossan parta ;D
vi hörs ngn gång fuckface !!
PUSSSSSSSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: