matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Hej hej . Förlåt så hemskt mycket för att jag typ inte ha skrivit ngt . Men de har blivit väldigt mycket party för mej dom senaste fem dagarna . Så har inte haft tid o ork . De kanske ni förstår då .. hehehe .
Sitter hemma hos Tc nu o väntar på Steffo som jag tänkte tigga skjuts av hem .. hehe .. Han fick ju köra bil efter tolv . Så nu är han ute o åker redan :P haha ! Stackarn har ju inte fått kört på två månader ! Aja .. Orkar inte riktigt skriva för att jag är så trött ..
Men här får ni se några bilder från förra onsdagskvällen ;D 27/5

Jag pussar på Uppa ;P

Uppa , Stina o Madde :)

Malin o Norling :)

Jag o Malin ;)

Hellen , Jossan o Uppa . Vem var redo på kortet ? ;P

Jag o Uppa igen ;)

Och igen .. hehe

Syster , Uppa o jag ;D

Och såhär såg Emil ut ! haha ..

Jag o Odd :)

Stina o Madde :)

Syster o Uppa ;P Knäppis ! hehehe

Norling lite bakom . Syster , Uppa och Emil !




Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: