matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

3 år !

Kategori: Dagens Ord

Jag minns när vi träffades . När du gav mej så många fina komplimanger . Jag blev först lite rädd eftersom jag inte var van vid att en människa sa så många fina och vackra ord till mej . Du kunde komma hem till mej mitt i natten bara för att få en puss . Jag försälskade mej i den vackra och omtänksamma personen . Idag skulle vi ha firat tre år tillsammans ! Kommer jag någonsin att glömma ? :,( Jag saknar dej !



Igår satt jag och Stina i hennes nya lägenhet och pratade i flera timmar . Skönt att prata av sej ! Aja . Jag måste börja ett nytt liv nu . Gå vidare och börja vara en människa !! Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Glöm karln!!!

    2009-06-10 | 23:00:35

Kommentera inlägget här: