matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår va jag o mammsen o käkade på Cheers . Sen tog vi en prommis hem t syster o drack vin o hade trevligt . Johanna , Bill o Theo kom hem efter nio nån gång . då blev de fart . hehe .. Theo röjde omkring som tusan :) Vid halv elva tiden gick jag o mamma ner till Berggrenska o drack lite med Tc o bästa Martin :D kl tolv gick ja o mammsen ner till HeartBreak o där träffade jag ju en massa folk som jag kände :) Träffade bland annat mina gamla lärare Lisa :D Hade henne som syslöjdslärare på högstadiet .. De var ju typ 4 år sen jag träffade henne sist .. Så de var jätte kul !!
De blev nog för många fishermen shots för mycket för mej igår som vanligt ;P haha ... Men de är ju sååå gott ;D
Har sovit typ hela dagen .. Sen vid halv sju tiden kom Matte o Norling o hämtade upp mej så jag kunde åka hem t sis o hämta min hemnyckel o mina grejer .. Norling stannade hos sis o Matte skjutsade hem mej :)
Tack för skjutsen Matte !!
Packade en ny väska och gick hem t sis i regnet ... Norling satt o drack rosé vin redan .. haha .. Är hemma hos Norling nu . Ska fixa mej här tänkte jag . Sen blir de en sväng på Oleary´s o de kommer väl o sluta med HeartBreak ikväll igen :P

Tack för den underbart trevliga o roliga kvällen igår mamma !!! <3 <3 <3
jag mamma o Theo

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: