matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Jag vaknade en gång :P hahah . närå . men norling ringde o sa att han skulle komma till sation kl fem o att vi skulle ta en öl på cc-puben . de blev ngra öl o shots :P nam nam ..... nu är vi hemma hos norling . ska hem t sis o häma mitt vin . vi är full i kastrull :D guuud vad kul vi har . men norling duschar nu .... ojoj . vad jag får sskriva om hela tiden . får se i morn va jag har skrivit ... men man lever bara en gång . .
sen fick jag höra vad min sambo skrivit om mej i sin blogg .... jag har betalat hyran .. men vi har olöika banker ... därför de tar tid .. men om hon vill skriva en massa skit om mej så får hon väl göra de ..
men jag vill inte bråka ! !!!
ikväll kommer madde o jennifer o partar ;)
aja . vi hörs fuckface !
PUSSSSSSSS
norling o jaggggggg

Kommentarer

  • Linus Lindgren säger:

    hmmm...? roligt att man är bort glömmd på din blogg då..:P

    2009-07-04 | 02:42:58

Kommentera inlägget här: