matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Nu är det såhär att jag inte har tillgång till dator varje dag . Därför uppdaterar jag inte så ofta . Men jag gör det så fort jag hittar någon dator iaf :)
Livet suger fortfarande . Gråter varje dag . Grymt deprimerad !
När jag behöver dej som mest så ställer du inte upp :,( Vill ju bara vara med dej ! Hela tiden !!!!
Aja . Hemma i Ockelbo hos mamma nu . Ska jobba i morgon . Noll lust att jobba . Men man måste ju ! :/ Så i morgon blir det åtta bussen med mamma till Sandviken .
Nä nu ska jag kolla på film med syster och mammsen . Sen ska jag väl gråta en skvätt innan jag somnar som vanligt .
Hoppas att erat liv är på topp . Mitt är ju på
botten !
Vi hörs någon gång !
Puss puss


Tänker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: