matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår skjutsade Danne mej hem till Stina . Där satt hon och Anna och kollade på tv :) Vi åt lite mat och hade trevligt . Inatt fick jag sova i en säng ... Med Stina ;) Åh guud vad skönt det var ! Slippa soffa .. Lyx !

I morse hörde Jeanette av sej och sa att vi har fått nycklarna till lägenheten :D:D Så ska försöka att få tag på Danne nu och dra hem till honom för att packa mina saker . Har inte så mycket där eftersom jag sålde allt när jag flyttade ihop med honom . Men lite har jag iaf :) Sen köpte jag ju en soffa för typ två-tre veckor sedan .. Och min snälla pappa ska köpa en säng åt mej i morgon .. Jag kan ju inte sova på golvet heller ! haha . Och absolut ingen soffa nå mer !! Är trött på soffor nu ! Martin den snälla lilla Bööögen ska hjälpa mej i morgon och hämta sängen :) Tack Pappsen och Bööögil !!
Ska försöka att fixa nån snäll liten sak som vill åka med lite grejer hemmifrån Danne ikväll också tänkte jag .. Vill du skjutsa ? :D

Snart har jag fått lite ordning på mitt liv :) Sköönt !
Aja . Nu ska jag städa lite hemma hos syster . Så vi hörs väl senare Fuckface !
Puss puss
Pappsen & Jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: