matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Nä nu blev det jobbigt igen ... Började att tänka på allt som har hänt . :( Varför säger Danne att han inte vill prata med mej . Och sen när han är full så ringer han mej .. Nu vill han inte svara igen ?! Varför gör han så ? Jag blir ju ledsen !
Kan inte allt vara som förr bara !!!!!!
Cissi min lilla älskling saknar jag så mycket att jag döör snart . Vill ha henne här nu !
Kan gräva ner mej i en grop nu känns det som . Jag kommer upp igen när allt är som det var förr !!!
Och ska du "anonyma" person skriva en spydig kommentar i min blogg så kan du skita i det . Jag vet att du tydligen tycker att det är kul när jag är ledsen . Konstig människa du !
Aja . Nu ska jag fixa mej lite eftersom Stina kommer och hämtar mej snart .
Men jag undrar en sak .. Kan man gråta hur mycket som hellst . Tar tårarna aldrig slut lr ?
Puss på dej Fuckface


Ge mig vingar så att jag kan flyga långt härifrån !!!

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    Saknar dig OXA gumman =(

    2009-03-01 | 10:25:04

Kommentera inlägget här: