matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår var vi till "Toga Toga" och kollade på hans söta Chihuahua valpar . Åh vad söta dom var !!! Kolla så får ni se :) Lite suddiga bilder eftersom dom inte ville sitta stilla . Busfrön :P

 
 
 


Min Dag ! Onsdag 11/2
Dagen började med att min mobil lät en massa . Men det var ju larmet :/ Upp och sen gick jag och syster till körskolan . Nu var det nämligen min tur att köra . Men det var ju ett tag sen jag körde . Det gick
jätte bra idag . Så kul att köra bil ju :) Åh .. Vill ha körkort NU !! Men HATAR att plugga :(
Kan man få körkortet i ett flingpaket ? Jag tror nämnligen att "Bööögil" har fått sitt där :P haha .

När jag hade kört klart så gick vi hem till syster . Åt lite mat . Sen sov jag en sväng som vanligt . Är så trött nu för tiden . Konstigt !! 8/ Vaknade av att syster stressade upp mej . Då skulle vi tillbaka till körskolan igen . Men nu var det hennes tur . Riktigt trevlig körskolelärare har hon :)

Efter körlektionen gick vi hem till Johanna IGEN ... Jennifer kom in med halv sex tåget . Så hon kom strax efter sex tror jag . :S Martin kom och hämtade upp mej . Vi åkte till MAX och köpte lite tjockis mat till mej , Martin och syster . Jennifer hade redan ätit . Vi har kollat på tv och skrattat en massa . "Bööögil" är ju så rolig . Men ett skratt förlänger ju livet har jag hört . Så nu kommer vi att bli skit gammal :P Tack Martin !

Ska ta ett varmt och skönt bad nu tänkte jag . Ska kolla med Jennifer om hon vill bada med mej :D Roligare att bada två ju . Synd att hon är min kusin och tjej bara :P haha.

Saknar min Cissi !


Vi hörs fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: