matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Trött idag .. Kunde inte sova inatt pga ett mess jag fick :( Tycker att man inte kan skriva så och sen stänga av mobilen . Något skumt är det med den saken :/
Var vaken till 6 i morse typ :( Men sen vaknade jag av att min telefon ringde som tusan vid 10 tiden . Så nu är man ju inte piggast . Följde med syster när hon körde idag :) Trevligt . Kändes nästan säkrare att åka med henne än med "Bööögil" :P haha .
Aja . Har tagit ett bad nyss . Nu ska jag bara föna håret och klä på mej . Sen så ska vi åka till Valbo . Ska till "Toga Toga" och kolla på valparna :D Nice . Får se hur det går att åka bil med "Bööögil" idag då . Ska försöka att inte vara så rädd :P haha !

Tack för att ni finns mina kära vänner och min familj !

Vi hörs fuckface !
Puss puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: