matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår jobbade jag 9-15 och sen tog jag bussen till Gävle . Den var sen som vanligt :/ När jag kom in till Gävle träffade jag Pelle och länmade tillbaka två filmer som jag lånat av honom . Men tyvärr inte kollat på . Det var två skräckisar . För feg för att kolla på filmerna :P haha . Tog en prommis hem till Johanna som hade lagat mat :D Vi vilade en liten stund efter maten . Sen gick vi till NäraDej och köpte mjölk till HasseBrasse som inte får gå ut när han vill :P hehe . Stackarn har ju fotboja nu . Han får inte ens gå ner till tvättstugan för att tvätta . Så jag ska tvätta åt honom här någon dag när jag har tid !
Sen gick vi hem till Johanna när vi blev trött och skulle sova .

Idag vaknade jag av att Tommi kom och plingade på här . Sen pratade vi en massa här . När Tommi åkte så satte jag och Johanna oss vid datorn och sen fixade vi oss lite . Jeanette kom hit hon också :) När vi var klar så gick vi ner till stan och köpte vin till kvällen och åt mat på Flanör .
Nu ska jag och syster sola och bli bruna och fina ;D

HeartBreak ikväll ;)
Hoppas att syster klarar av att vara med ikväll efter allt som har hänt . Synd att alla inte vet sanningen bara ! :/

Puss puss



Jag älskar dej syster !!!!

Kommentarer

  • jeanette säger:

    HAn är sånöjd över sin nya fotlänk !

    2009-02-13 | 12:59:32

Kommentera inlägget här: