matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

I helgen har det vart jobb för mej lördag och söndag . Segt som fan :( Men det är ju pengar iaf ;D Är hemma hos syster nu och har tagit ett varmt och skönt bad för mej själv . Funderat över livet och sånt :P Ska träffa Daniel snart . Så ska vi hitta på något . Får se vad som händer ?! Mys pys kanske ;) Sen tänkte jag träffa Goliat som är här i Gävle ikväll :D Han är hemma hos Hasse och Tommi nu :D Kanske drar dit innan så jag inte missar "Människobyn" :P Nu måste jag sminka mej och föna håret så jag blir klar någon gång . Men en liten uppdatering om mitt liv fick ni nu iaf :)


Saknar dej Cissi ! Kom hem !! NU !!!!

Ha det så bra fuckface så hörs vi !
Puss puss


Jag visar syster något på mina trosor ?!

Jag och syster är party glada :D

Jag ger syster massage :D Snälla jag ! :P

Tabasco . Sötnosen !

Darlo ska försöka spela musik på en liten cd ?! ;P

Bästaste Cissi i Australien ! SAKNAR !!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: