matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Sitter hemma hos Stina nu . Sov hos henne inatt :) MoaToa har varit här o tokat med oss i ngn timme idag också :D Väntar på att sis o Norling ska ringa så jag o Uppa kan gå hem till Norling då ... Vi ska göra Smörgröt idag :) Nam nam ! Jag vet att de låter lite äckligt . Men de är faktiskt jätte gott :D
Jag , Stina & Moa ;D

Har pratat med en person som kommer hem till mej i morgon . Blir hemma hos mej tis , ons o torsdag :) Ska bli så kul o träffa "person hemlig" o prata en massa gamla minnen !! "Person hemlig" kommer till Gävle i morgon vid sex tiden ... Så blir de mys o en massa snack ;) Sen på Onsdag ska vi träffa sis o dricka o snacka o ha trevligt .. Ojoj vad jag längtar o ser fram emot de här !!! Och de tråkiga är att "person hemlig" åker hem på torsdagen :( Men vi får ta vara på tiden som "person hemlig" är här iaf ;D Jag kommer väl o avslöja i bloggen på torsdag lr nå vem denna "person hemlig" är för er läsare ;)


Ont i huvudet . Men de dör jag ju inte av ... Bara o försöka o inte tänka på de ...
Glad sen jag fick mitt samtal också :) Hoppas att de håller i sej . Men så blir de väl inte ... Blir ju aldrig som man tänkt sej ! Men happy är ju bra lixom ;)

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Uppa säger:

    näe de blir fan aldrig som man har tänkt sig...

    men de kan bli ganska bra ändå har jag lärt mig :)

    puss <3

    2009-08-24 | 22:41:28
  • Simon säger:

    kan inte jag få vara din person hemlig;) <3

    2009-08-25 | 11:34:21

Kommentera inlägget här: