matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår så blev de en sväng på inlines för mej och Jennifer .. De gick ju faktiskt bra :) Fanns ju stolpar och staket som vi kunde ta tag i för att stanna :P hehe .. När vi kom hem så satt vi en sväng vid datorn . Sen dusch och sova ...

Jennifer gick upp tidigt i morse och iväg till praktiken .. Själv så låg jag kvar i sängen och sov ;) Hääärligt ! Vaknade vid 11 tiden och fixade mej lite och sen gick jag hem till mammsen . Försökte att kolla på AndraAvenyn på datorn . Men de gick inge bra på den här sega datorn :/ Så vette tusan hur jag ska göra nu !

Mickan kommer hit snart :) Då ska vi ta en prommis och prata av oss en massa :D Skönt de ska bli o träffa Mickan . Vi träffas ju inte så ofta . Men de ska de fan bli ändring på !!!!!
Aja ... Nu kommer hon väl vilken minut som hellst . Så lär väl sluta !
Mickan o Jag för nått år sen :)
Vi hörs sen Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: