matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar .. Men har haft fullt upp o sen har jag inte haft så stor lust att skriva ...

Torsdagen blev de party hos Steffo . En massa roligt o krogen .. En grymt rolig kväll ;) De blev utgång på HeartBreak ..

Fredagen var vi hem till Crusse på fest .. Roligt där o .. O sen blev de utgång på HeartBreak .. Men vi gick vidare till Goya ist :P Var roligare där :D Efter krogen gick jag tillbaka till HB för att hämta ut min o Jennifers jacka .. Sen mötte vi varandra utanför McDonalds .. Träffade mitt X och de blev lite bråk .. Jag hjälpte honom hem i en taxi eftersom han var så full .. Hängde med för att kolla så allt gick bra ... Men vad händer när vi kliver in då ? Jo det liggen en tjej i sängen !!!!!! Jag blev ledsen och arg ... Ångest till tusen för att jag slog honom .. Men va faaaaan !! Tjejen gick till slut . Frida hette hon !!! Blääää ! Vi satt och bråkade och pratade en massa under natten ..

Lördagen satt jag o Jennifer mest hela dagen och inte gjorde ett skit .. Alla sket i oss o vägra svara på våra sms ... Hej .. De va mobba ut Matilda och Jennifer dagen !! På kvällen fixade vi oss och tog bussen hem till Johanna för att hämta min kjol och Jennifers vin .. Vem var där då ? Jo mitt X ... han var skit full och skulle kramas och frågade om jag var sur hela tiden :( Nää skit glad var jag på honom fatta han väl ?!
Jag och Jennifer gick ganska fort .. Då gick vi hem till Martin .. Där satt han och Steffo o drack öl ... Försökte få i mej en öl . Men de gick inge bra .. Blev en nykter kväll för mej .. Utång på HeartBreak . Men jag gick hem tidigare o sov .. Jennifer ringde o väckte mej . Så då var de bara att gå ner o öppna porten o ta med fyllot upp ;P haha ..

Söndagen hände det inte så mycket .. Vi sov lääänge .. Sen fixade vi oss lite snabbt . Jag gick till syster o Jennifer tog tåget hem till Ockelbo .. Senare på kvällen gick jag hem till mitt X för att prata om de som hände .. Hade ju sån ångest för att jag slog honom :/ Men han var inte så pratglad som vanligt när han är nykter .. Aja .. Åkte hem och pratade en massa med min Sambo och åt hennes nybakta bullar :) Nam nam .. Martin kom hem till mej sen på kvällen . Vi la oss o kolla på en film och pratade en massa .. Pratade så mycket att tiden bara flööög iväg . Kl 2 tror jag att han åkte hem . Men de var skönt att prata !

Är hemma hos syster nu .. Ska väl gå ner på stan en sväng . Sen får vi se vad som händer !
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hoppas det kommer att lösa sig för dig Matilda

    2009-04-27 | 17:08:54

Kommentera inlägget här: