matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår kväll vid 21 tiden kom pappa och Johanna hit till Mariestad .. Dalton somnade vid 21.30 tiden och vi satte oss för att kolla på gamla bilder och prata minnen .. De var hemskt trevligt ! De blev lite sent . Men men .. De var längesen bara vi 4 träffades !

Vaknade vid 7 tiden i morse .. Gick upp o fixade mej sen så åkte jag , pappa och syster Johanna till pappas jobb för att kolla läget och lämna av pappa där eftersom han skulle hämta nya bilen :) Efter att ha kollat runt o hälsat på en massa folk som jag tror att jag inte minns ett enda namn på så åkte jag och syster till syster Evelina :)
Dalton och Eve satt i soffan och myste mär vi kom hem ... Vi åt frukost och sen tog Johanna , Eve , Dalton och Chuck en prommis .. Jag stannade hemma och sov en sväng istället :P haha ... Jag var liiite laat :P
Vi har tagit de lugnt mest hela dagen .. Har myst med Dalton såklart ;D Men vi kom nyss hem efter en tripp till Willys och sen var vi en snabbis till Emma och sa hej :)

Johanna står o lagar mat o Eve mjölkar Dalton :P Hur kan en liten människa äta så enormt mycket ??? :S

Ska lägga in lite gamla bilder :)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss
Eve & Jag för några år sen :)
En fest hos Mickan för en massa år sen . Haha .. Vad tjock jag var :P Fyyyfaaan !
Jag , Foffe & Rikard åkte madrass efter Eve´s bil :D Fyy tusaan vad kul de var då !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: