matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår blev de grillparty hos Crusse .. Trevligt o gott som tusan :) Virrade omkring på alla ute ställen i Gävle .. Sen så blev de hemgång vid halv två tiden .. Men min kära syster hade ju "tappat" bort sin väska med min hem nycklar i :/ De gjorde inte mej så mycket sen ändå ;P haha ...

Vaknade och pratade en massa i telen .. Sen så drog jag , syster o Tommi till stan .. Crusse kom o vi gick ner till Roma för att käka ... Det blev "fin" middag med syster , lillebror o Crusse :P hahahaha ... Pizza tajm !
När vi hade käkat klart gick jag o Crusse hem till honom o tog en grogg på altanen i soolen :) Peter kom i på ett bananskal han o ... O inte allt för lång tid efter att Peter hade kommit så kom Moa ;)

Vad ska Moa o jag göö ikväll då ???
Vi hörs Fuckface !
Puss puss puss
















Mysigt värre ;P

Kommentarer

  • Moa säger:

    väldigt mysigt gumman ;) Ikväll ska vi röja!!

    2009-04-18 | 16:52:59

Kommentera inlägget här: