matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Ja nu sitter jag hemma hos syster igen .. hehe .. Som vanligt då :P Vi var nere på stan efter att vi hade vart hos Polisen o hälsat på .. Träffade Jossan :) Men de blev bara ett snabbt besök på stan för mej . Eftersom jag skulle hem och prata med min Sambo . Vi kom fram till att vi ska säga upp lägenheten . Vi hade ju mkt bättre kontakt med varandra innan vi flyttade ihop . Vi vill inte förstöra vänskapen .. Skönt att vi var överrens om de :) Hoppas att de kan bli som förr ... Vi hade ju så kul på den tiden då vi hängde på Interpool och var ute o röjde satan typ varje dag ;P hahaha ..

När jag och syster kom hem till henne så ställde jag mej direkt och lagade mat . Sen så åt vi den såklart :P
Sitter och taggar inför kvällen nu ;) Hoppas att den blir rolig . Men de brukar vi alltid lyckas med .. Så de är nog inget problem ;P

Pratade nyss med Tc som är på Rehab i Norge på sitt kryssningsfartyg .. Men han var ju så kass så han "råkade" att bli full igår innan han skulle gå på :P hahaha ... Bra början på dina Rehab veckor Tc :P hahaha .. Nu får du jobba på hårt o tänka på pengarna !! :) Om två veckor är Tc hemma igen .. Då lär vi väl fira med en fest lr nå :P


Vi hörs senare Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • TC _Bling Bling säger:

    Ja klart vi måste ta en karate fylla nær jag kommer hem.......

    Ær redan trøtt på att inte få festa loss :)

    2009-04-17 | 00:34:27

Kommentera inlägget här: