matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Idag har jag vart hemma i min lägenhet en sväng .. Kors i taket :P haha ... Men var inte där så länge .. Nu är jag hemma hos syster igen . Vi ska ut på en liten prommis när hon väl har pratat klart i telen !!!

Moa ringde och sa att hon fått erbjudande på en lägenhet .. Hoppas att den är fin och att hon tar den ;) Då kan vi ju faktiskt träffas vaaarjeee daaag ;) hehe . De är ju inte helt fel .. Lr huur Moa ? ;D




Guuud vad svårt de är o inte skriva mess då !! Kommer jag att kunna hålla mej ? :S Jag ska försöka !! Så är de bara ..




Vi hörs senare Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • Moa :) säger:

    haha du vi kommer träffas så mkt så vi kommer lessna på varann! :D I love it!

    2009-04-15 | 19:08:16
    Bloggadress: http://moalodinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: