matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår så blev de inge pass för mej .. Var hemma o plockade i mitt rum .. Såg ju ut som hej kom o hjälp mej där !! haha . Fixade mej lite senare och gick till Java för att fika med syster , Steffo , Jossan , Jennifer och Tc . Vi skulle fika tillsammans eftersom Tc skulle ha åkt iväg o jobba i 3 veckor idag .. Men när vi satt där och fika så fick han reda på att dom hade gjort fel så han fick inte åka ... Jennifer och jag gick iväg o kollade på AndraAvenyn och sen tog hon 22 bussen hem till Ockelbo . Då gick jag till stan för att träffa SthlmsAnna :) Skulle ju egentligen bara ta en cigg .. Men de blev ju en hel del cigg eftersom vi hade en massa att prata om .. De var ju så längesen !! Kul att träffas iaf :D

Idag gick jag hem o fixade mej o sen så blev det en prommis till syster :) Hängde med henne på hennes arbetsintervju och sen fick hon följa med mej till Polisen för att intyga att jag var jag till mitt pass o legg :P hehe .. Shit vad pengar de konstar då .. 800 spänn för fan !! Blev en dyr fylla för mej den där torsdagen !! :S haha .
När vi var klar hos Polisen så gick vi till stan för att kolla läget :P Det blev lunch på Flanör . Tc och hans kompis Hugo kom också förbi :) Men dom tog bara en kaffe ... Men trevligt iaf !
Vi pratade en massa om MixCupen :D Shit ... Vi kommer att bli ett bedrövligt lag :P Loka Honung är namnet på vårat fina lag . Vet ni vad Loka Honung betyder ?? :P hahahha .... Kolla med VildHasse så får ni svaret !!! hahahaha .

När vi hade ätit och fikat klart så gick Tc o Hugo .. Jag o syster gick runt o kollade på stan :) Träffade Stina och Jenny inne på GinaTricot också ;D

Är hemma hos syster nu . Vi ska gå iväg och sola 20.20 hos Lennart BrynäsSol :) Sen vet jag inte vad som händer .. Hoppas att de går bra för mej o sola med min panna ?! Jag vill ju inte ha något ärr ju !!

Nu taggar vi för utgång imorgon gott folk !!!!! ;D
Vi hörs Fuckface !
Puss puss
Älskar dej sis !!


Denna skickade Jonna till mej på msn nyss :) Tackarrr !































Mysigt värre :P

Kommentarer

  • Jonna säger:

    N force-all or nothing.. den ska du lyssna på..Grym!!=) Eller varför inte Dagny som på den gamla goda tiden;)

    2009-04-09 | 14:07:40
  • Matilda säger:

    Ja den ska vi lyssna på tycker jag :P hahahaha . Den tiden var rolig ;)

    2009-04-10 | 17:57:52
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Ja,vi hade ju skitroligt..:) Festerna hos Billy på Marstrand:)

    2009-04-10 | 18:30:56

Kommentera inlägget här: