matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Gick upp i morse och tog bussen till jobbet .. Trött som FAN !!! FM var seg .. Men sen på EF så gick de bättre .. Då kom ju solen till balkongen ;D Huuur härligt som hellst !!!! Jag solade ca 2 timmar på jobbet iaf ;P
Tog halv fem bussen hem till Gävle .. Duschade och fixade mej eftersom jag och Tommi skulle på Mingel&Vingel .. Men Tommi var ju segast o tröttast i världen .. Så jag satt i två timmat o väntade på honom :/
När han väl kom så åkte vi äntligen till Vingel en sväng :)
Tommi var hungrig .. Så nu är vi hemma hos honom .. Vi har suttit o snackat en massa :) Trevligt som tusan ! Han duschar o ska käka nu ... Sen ska han iväg med Greeeken ! Så får se vad som händer för mej :S

Orka skriva ?? NEJ !!
Vi hörs väl Fuckface !
Puss puss

Jag och Tommi :D






























Jag vill ju mysa med DU gubben !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: