matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vad har hänt idag då ?

Kategori: Dagens Ord

Vaknade vid 10.30 tiden i morse . Jag var trött som tusan men kunde inte somna om ! Lingon veckan började ju också helt plötsligt ! Dryygt !!! Syster kom hit och vi pratade en massa och kollade på tv ... Stina ringde och jag sa åt henne att komma hit . Hon skulle åka hem till Ockelbo :( Men då kom jag ju på att jag och Daniel också skulle åka dit .. Så då kom Stina hit istället :)  Nattis ringde hon också .. Så hon kom hit hon med :D Sen kom älsklingen hem .. Han var jätte skitig !! Han hade fixat med bilen . Älsklingen hoppade in i duschen och sen så skjutsade vi hem Nattis och Johanna .

Vi åkte först till sjukhuset och hälsade på älsklingens farmor .. Hon var piggare nu och ville åka hem :) Hoppas att hon får åka hem snart .. Tråkigt och ligga på sjukhuset ju !! Åkte vidare till Ockelbo och hälsade på Daniels pappa och visade nya bilen :) Huld kom dit och hämtade Stina .. Undrar vad dom två skulle göra då ;P hehe ..

Älsklingen ringde till Yotanka .. Men inget svar :( Så då ringde jag till Anna och kollade så att dom var hemma och om dom skulle äta så att vi kanske kunde äta tillsammans .. Anna höll på i stallet men sa att Jessica och Anders skulle komma och äta tacos hos dom snart och att vi kunde komma också :) Så jag och Daniel stannade till på ICA och köpte med oss lite tacos grejer .. Dom skulle nämligen äta det :) Och det var ju så längesen jag åt tacos .. Nam nam !

Anna höll fortfarande på inne i stallet när vi kom dit . Sen fick jag ta en galen häst och gå in med .. haha .. Men det gick faktiskt bra ! Jessica , Anna och jag gick in och började med maten ... Sen kom killarna in när dom hade testat Daniels bil .. Käkade och pratade .. Kul att träffa Jessica ! Var ju skit längesen jag träffade henne ju . Sen skulle dom spela Bongolotto så då åkte Jag och Danne .

Vi åkte hem till mammsen en sväng .. Men hon hade inte kommit hem från kryssingen än . Pussade lite på Theo (lillebror) och sen åkte vi till Stina och hämtade ett par byxor som var Nattis .. Åkte hem till Gävle sen . Men tyvärr blev det inte hem och mysa . Det blev Johans garage och fixa med bilarna :( Grymt tråkigt !! Men efter lite tjat efter nån timme så lyckades jag få Danne att åka hem :) hehe .. Jag hade ju missat Andra Avenyn och lära ju kolla på reprisen kl 22 .

Kollade på Andra Avenyn och pratade med Johanna sen .. Hon jobbar ju natt den stackarn . Skönt att det är sista natten för henne . Hon har ju jobbat natt hela helgen :( Har kollat lite på Pretty Women på 5:an också ... Och nu skriver jag i den här förbannade bloggen .. Blä vad jag hatar lingon veckan .. Känner mej ju bara fet och äcklig hela tiden .. Varför ska man vara så sur också ?? Allt blir ju fel när veckan kommer . Skit korv !

Jag är sjukt trött nu så jag ska gå och pussas lite med älsklingen sen ska jag sova !!!!!
Natti natti . Krya på mig . Vi hörs !

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: